top of page

אמא נוסעת לטייל לבד ומשאירה טבלת הוראות בבית

בפעם האחרונה שנסעתי, יצא שנעדרתי דווקא בימים שעופר עובד עד מאוחר ואלה ימים שאני בד"כ עושה את כל ההתארגנויות וההסעות וכו'. בנוסף לזה, היו פתאום עוד כל מיני משימות קטנות כאלה, ואירוע של ביה"ס, ומבחן וכו'..(בדכ אני משתדלת לתמרן טיסות שיכללו סופ"שים כי זה מאוד מקל על המערכת, אבל הפעם לא הסתדר).

אז הרגשתי שאני חייבת לכתוב הכל בצורה מסודרת, קודם כל כדי לוודא שלא שכחתי כלום וגם פשוט כדי לארגן לעופר את זה שלא יתפספסו דברים.

ככה זה אצלנו, יש דברים שבדכ יהיו כתובים רק ביומן שלי, כמו כל מיני ימי הולדת בכיתה, ואירועים של ביה"ס או דברים שצריך להביא למסיבות (פשוט זה מגיע למייל של הבית ורק אני בודקת אותו ;) ).

אז יצא שטסתי בשבוע כזה, של כל מיני משימות קטנות כאלה, כולל יום הורים לשניהם (שהפסדתי, רחמנא ליצלן, כן כן אמא טסה לחו"ל ולא היתה בקבלת הורים. והכל בסדר, לילדים שלום. זה הפריע לי הרבה יותר מאשר שזה הפריע להם).

בקיצור, לקחתי דף צהוב ומעפן והתחלתי לכתוב בטבלה כזאת מושקעת ומקושטת את כל מה שאני זוכרת שצריך לזכור השבוע. ואז נזכרתי בעוד משהו, אז מעכתי את הדף וזרקתי אותו, ועשיתי טבלה בדף חדש. קצת פחות מושקעת אבל חמודה.

מפה לשם, הטבלה הזאת הורידה ממני כמה קג' של עומס שישב לי בראש ואיכשהו הרגשתי הרבה יותר טוב כשראיתי שהכל ברור, וכתוב מתי יש להם חוגים, ואיך הם חוזרים הביתה, ואם יש מבחן וכו'.

(אח"כ עשיתי עוד טבלה, הפעם טבלת ייאוש, כי נוני התעקשה שיהיה לה איפה לסמן איקסים על כל יום שעובר עד שאני חוזרת).

ואז חשבתי לעצמי, היי! יכול להיות ממש מגניב אם היה לי איזה טמפלייט כזה, שאני רק ממלאת כל פעם שאני נוסעת, עם כל האינפורמציה והדברים שחשוב לזכור, ושהוא יכול לשמש גם טבלת ייאוש, והחלטתי, שבאין כזה - אני פשוט אכין לבד!

אז הכנתי טמפלייט מגניב של טבלה לבד (טוב לא לבד, אחותי המעצבת עזרה לי כדי שזה גם ייראה יפה וחמוד כמו שאני אוהבת), כי ממש בא לי שכל אמא שטסה תוכל להדפיס את הטבלה הזאת ולהשתמש בה, והכי כיף לי לתת לך אותה במתנה!

אפשר להשתמש בטבלה אחת לכל בני המשפחה, ואפשר להדפיס טבלה לכל ילד ולרשום את ההוראות הרלוונטיות לגבי הלו"ז שלו – מה שעובד אצלך בבית הכי טוב, ותלוי כמובן כמה הם עסוקים באותו שבוע.

הקובץ עם הטבלה מחכה לך כאן בלינק.

נושאי הבלוג
פוסטים אחרונים
פוסטים ממש חשובים
ארכיון הבלוג שלי
bottom of page