top of page

אמהות מטיילות לבד / קרן רוקמן

החודש, בפינת אמהות מטיילות לבד, אני שמחה להכיר לכם מישהי מקסימה, צבעונית ומיוחדת, שאני מכירה כבר יותר משנה, ותמיד נהנית לפגוש. לפני כמה חודשים ראיתי אצלה בפרופיל הפייסבוק תמונות מרהיבות מטיול, אבל לא הצלחתי להבין אם היא נמצאת שם לבד או לא. אחרי שחזרה מהנסיעה, הבנתי שהיתה שם לבד, ומיד גייסתי אותה להתארח כאן אצלי בפינה. אז קבלו באהבה גדולה את קרן רוקמן.

מי את? (ספרי על עצמך בכמה מילים)

קרן רוקמן. אוהבת לקרוא ספרים, אומנות, תערוכות שוות, סרטים ואופנה. זו אהבה מגיל צעיר, כבר בתור ילדה הייתי מחליפה ביום לפחות 3 סטים שונים. אני אמא לנועם בן 3.5 ועוד 2 מתבגרים מפרק א' של אישי היקר. בעלת בוטיק ליד שניה בכפר סירקין.

אני מצחיקה, סקרנית, אוהבת אנשים, ומתרגשת מהדברים הקטנים של החיים.

איפה נסעת לטייל לבד?

נסעתי לטייל ביפן .באוקטובר האחרון.

מה פתאום נסעת לבד לטייל בחו"ל? (השתגעת או מה?) החלטתי שליום הולדתי ה 44 אני מגשימה לי חלום של 20 שנה ,לטייל שוב באופן עצמאי. ולא השתגעתי, ההפך הוא מה שקרה. קיבלתי מלא דיוק ותובנות מעצימות וחשובות שמלוות אותי עד עכשיו.

איך הגיבו הקרובים אליך כששמעו על הנסיעה? אבא שלי טען שזה מאד אגואיסטי להשאיר ככה ילד לבד רק עם אבא שלו. היו הרבה הרמות גבה - 'מה?', 'למה לשם?', 'איזה אמיצה', 'איך תסתדרי?', 'אלופה'. היה הכל מהכל, כמו שכבר ניתן להבין.

האם היו לך חששות כלשהם לפני הנסיעה? (ואם היו, איך התגברת עליהם?) היו מלא כאלה. אקדים ואספר שבגיל 22, חייתי 3 חודשים ביפן, בעיר אחת בדרום המדינה, ועבדתי כמוכרת תכשיטים. אז היא השאירה עלי חותם ענק, אבל לא יצא לי לטייל בה כל כך. עברו הרבה שנים והייתה לי תחושת החמצה שעדיין לא ראיתי מה שיש לה להציע. לפני הנסיעה הנוכחית, עיקר הפחדים (והיו המון כאלה שהלבשתי עליה, טכניים בעיקר) היו איך אסתדר? איך אהיה לבד? האם אצליח ליהנות?. כל הפחדים האלה, היו אזעקות שווא למה שהיה חזק הרבה יותר, וזה הרצון לנסוע, לפגוש את עצמי בכל המנעד של כל הרגשות והמצבים, כי קצת שכחתי איך זה מרגיש, לסמוך על עצמי. ברגע שההחלטה גובשה, כל הפחדים / רעשים האלה, פשוט השתתקו. מידי פעם היו כמה שטרחו לעלות, אבל הפעם ממש בשקט, עד שהם הפסיקו לבוא.​

ספרי על רגע מאושר אחד שזכור לך במיוחד אני יושבת לי בעיירה שנקראת HAKONE. בחדר האוכל של המלון מגישים ארוחת בוקר מסורתית, בחלון הגדול נשקף נהר שרעש המים הזורמים לו, הירוק, והגשם ברקע, היו התמונה המושלמת. הרגשתי התרוממות רוח עצומה.

מהם 2 הטיפים הכי חשובים שלך למי שנוסעת לטייל לבד בחו"ל? 1. תבטחי בעצמך ותתמסרי למה שתפגשי בדרך.

2. תעשי שעורי בית לאן את נוסעת ומה חשוב שתדעי.

המלצת טיול אחת שלך, לאזור בו טיילת. בעיר קיוטו יש כמה פינות חמד. מלבד אתרים תיירותיים, יש את מוזיאון הקליידוסקופים, שהוא מוזיאון מקסים לכל הגילאים. אם אתן מגיעות לשם, שווה ביקור. יש גם ווידאו ארט שהם מציגים על הקירות, משגע!​

האם תמשיכי לטוס לבד גם בעתיד?

בדיוק כשכתבתי את כל זה עכשיו, חשבתי לאן אסע בפעם הבאה. בוודאות כן. יש משהו מאד מעצים בחוויה הזו, חזרתי ברורה יותר לעצמי, הבנתי מה חשוב לי בחיים ומה פחות. יש בי עכשיו את הידיעה שעשיתי זאת, ושזו בחירה שכל אחת יכולה לקחת לעצמה.

נושאי הבלוג
פוסטים אחרונים
פוסטים ממש חשובים
ארכיון הבלוג שלי
bottom of page